Повернення та обмін

При отриманні товару на складі транспортної компанії, обовʼязково перевіряйте збереження упаковки, а також сам товар в присутності співробітника транспортної компанії. При виявленні недостачі Вам необхідно написати заяву в офісі перевізника.

Важливо! Претензії з приводу: недостачі пар в ящиках, не ті розміри, не ті повтори, кілька пар іншої моделі, інша модель приймаються тільки при огляді товару у відділенні транспортної компанії. Якщо Ви забрали товар додому, претензії не приймаються!

Відповідно Закону України «Про захист прав споживачів» ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text ), товари, придбані в інтернет-магазині «Perchatki-Ochki 7km», можна обміняти або повернути протягом 14 календарних днів з моменту отримання замовлення.

Повернення товарів належної якості

Повернення або обмін товару можливий за дотримання наступних умов:

• товар збережено у повному комплекті;
• має оригінальну упаковку виробника, без пошкоджень;
• товар не має слідів використання або експлуатації;
• збережено товарний вигляд і споживчі властивості.

Ми завжди беремо Вашу сторону в будь-яких суперечках з постачальником, і намагаємося зробити все для комфортної співпраці.

Зворотна доставка товарів належної якості здійснюється за рахунок Покупця.

Повернення товарів неналежної якості

Якщо товар має виробничий дефект або істотний недолік, що виник з вини виробника, Покупець має право:

• обміняти товар на аналогічний, за умови наявності на складі;
• або отримати повернення коштів на карту або відрахувати від суми при наступному замовленні.

Це право гарантується статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів».

Умови:

• дефект має бути підтверджений перевіркою або фотофіксацією;
• товар має бути наданий у повній комплектації з оригінальною упаковкою.

Доставка товару неналежної якості сплачується Продавцем.

Як оформити повернення або обмін

• надіслати електронний лист на адресу: opt7km1@gmail.com
• вказати номер замовлення та детальний опис проблеми;
• додати якісні фотографії пошкодженого товару.

Термін розгляду скарги – 2-5 робочих днів. Рішення про заміну товару або повернення коштів приймається протягом 1-3 робочих днів.

З усіх питань телефонуйте нам за номерами телефону: (063) 193 85 55 / (077) 859 88 88 (Сб-Чт 06:00 – 14:00) або пишіть нам на E-mail: opt7km1@gmail.com