Повернення та обмін
При отриманні товару на складі транспортної компанії, обовʼязково перевіряйте збереження упаковки, а також сам товар в присутності співробітника транспортної компанії. При виявленні недостачі Вам необхідно написати заяву в офісі перевізника.
Важливо! Претензії з приводу: недостачі пар в ящиках, не ті розміри, не ті повтори, кілька пар іншої моделі, інша модель приймаються тільки при огляді товару у відділенні транспортної компанії. Якщо Ви забрали товар додому, претензії не приймаються!
Відповідно Закону України «Про захист прав споживачів» ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text ), товари, придбані в інтернет-магазині «Perchatki-Ochki 7km», можна обміняти або повернути протягом 14 календарних днів з моменту отримання замовлення.
Повернення товарів належної якості
Повернення або обмін товару можливий за дотримання наступних умов:
• товар збережено у повному комплекті;
• має оригінальну упаковку виробника, без пошкоджень;
• товар не має слідів використання або експлуатації;
• збережено товарний вигляд і споживчі властивості.
Ми завжди беремо Вашу сторону в будь-яких суперечках з постачальником, і намагаємося зробити все для комфортної співпраці.
Зворотна доставка товарів належної якості здійснюється за рахунок Покупця.
Повернення товарів неналежної якості
Якщо товар має виробничий дефект або істотний недолік, що виник з вини виробника, Покупець має право:
• обміняти товар на аналогічний, за умови наявності на складі;
• або отримати повернення коштів на карту або відрахувати від суми при наступному замовленні.
Це право гарантується статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів».
Умови:
• дефект має бути підтверджений перевіркою або фотофіксацією;
• товар має бути наданий у повній комплектації з оригінальною упаковкою.
Доставка товару неналежної якості сплачується Продавцем.
Як оформити повернення або обмін
• надіслати електронний лист на адресу: opt7km1@gmail.com
• вказати номер замовлення та детальний опис проблеми;
• додати якісні фотографії пошкодженого товару.
Термін розгляду скарги – 2-5 робочих днів. Рішення про заміну товару або повернення коштів приймається протягом 1-3 робочих днів.
З усіх питань телефонуйте нам за номерами телефону: (063) 193 85 55 / (077) 859 88 88 (Сб-Чт 06:00 – 14:00) або пишіть нам на E-mail: opt7km1@gmail.com